22 January 2011

GUESS GUESS GUESS !

teeettttttttttt...!! kenapa la asyik terfikirkan minah ni je. Minah mana? ni nak story sikit, ada lah awek ni kan, bestfriend cousin aku, chat dgn dia hari rabu haritu. Nak kata syok, syok la jugak. then semalam, aku mimpi la pasal aku couple dgn dia, tapi yang peliknya, couple duduk satu rumah. lepastu baru nak mesra dgn awek ni, ayah aku kejut semayang subuh.Okey,time petang pulak cousin aku datang,masa tu tgh tidur. Well, terpaksa la bangun kan. Masa tgh mamai tu cousin aku yang bestfrind awek tu cakap "man,kau chat dgn 'tutt' kan?" . Aku pelik, caman dia boleh tahu. then aku tanya balek "caman kau boleh tahu hah?", lepastu dia kata cakap "kantoi kau minat dia kan". perghh..!! aku tak terfikir sampai situ pun, aku suka kat awek tu. Dgn tak malu pun aku cakap "Well". haha.. Sekarang kau dah kantoi aeman, nak buat macamana ;p
hikayat aiman mirza

No comments:

Post a Comment